سرتیپ دلاور رنجبرزاده فرمانده سپاه در سردشت شامگاه گفت: نیروهای سپاه قادر هستند تروریست‌هایی را که از منطقه کردستان عراق وارد می‌شوند، به عقب برانند.

کردستان

به گزارش همشهری آنلاین، رنجبرزاده به شبکه خبری المیادین گفت: تحرکات تروریست‌ها را در منطقه کردستان رصد می‌کنیم و توانستیم مانع از اجرای برنامه‌های آنان شوند. ما اشراف اطلاعاتی زیادی درباره فعالیت‌های تروریست‌ها داریم و اگر به ما حمله کنند، آنان را هدف قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه ما در یک کیلومتری مقرهای تروریست‌ها قرار داریم، خاطر نشان کرد: نیروهای عراقی به ما وعده داده‌اند که به این منطقه تجهیزات ارسال کرده و امنیت آن را تأمین کنند.

در همین ارتباط، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه اواخر آبان گذشته به حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان اشاره کرد و گفت: پیش از حمله به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان، هم به طرف‌های عراقی و هم به دولت اقلیم کردستان هشدار داده بودیم.

سردار فدوی تأکید کرد، تا وقتی که دشمنان انقلاب اسلامی و کشور در داخل خاک آنها لانه کرده و از منشاء آن لانه ها به مردم و کشور ما آسیب برسد به آنها حمله کرده و نابودشان می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: وقتی که در همین تمامیت ارضی خبیثان زیادی لانه کردند و صهیونیست ها و آمریکایی ها با آنها هستند و علیه ما توطئه می کنند حتماً از اقدام خشم و عمل ما در امان نخواهند ماند.

کد خبر 725311

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha